úterý 18. června 2013

A jsou tady, svině

Na blogerském světě mě nejvíc baví, jak perfektně životy blogerek vypadají. Jasně, že jsou to ženské jako já, které večer zapomínají zapnout myčku, budí se s mapou od polštáře ve tváři, občas musí vysvětlovat manželovi, proč nemá čisté trenky, dětem dávají ke svačině chipsy, protože nekoupily chleba, a uklízejí zakopáváním věcí pod gauč. Na blogu ale působí jako absolutní bohyně, které si vše vyrábí svépomocí v té nejlepší kvalitě, doma mají vždy precizně uklizeno a své ochotně pózující růžolící děti fotí zásadně ve velkém detailu na bílém pozadí, oblečené v hand made šatech bez fleků, o jejichž vzniku psaly příspěvek zhruba před měsícem. 

Dobrý blog je zkrátka tak trochu jako lifestylový časopis a to, co vám chci dneska ukázat, se do něj vůbec nehodí.  Už zase máme mšice! Pro otrlé přidávám i fotku. Je opravdu hnusná a schválně ji sem vkládám v nejmenším možném rozměru.


Jestli jsem vás zhnusila, tak pardon. A jestli teď máte škodolibou radost, jak to u nás na balkóně letos dopadlo, tak si ji užijte, obzvlášť jestli si na vaší úrodě taky pochutnává nějaký škůdce. Vězte, že v tom nejste sami. Slunéčkům sedmitečným třikrát nazdar a vám dobrou noc!




4 komentáře:

  1. Jsem na tom stejně! Stejně jako loni jsem si mšice na balkón donesla s koupenými jahodami nebo keříčkovými rajčaty. Loni jsem na ně zkoušela vodu s olejem, nic. Do drastického hubení pomocí chemie se mi nechtělo a tak jsem každý den pinzetou obírala lístečky, aby rostlinky léto přežili. Letos je mi toho času líto, máte nějaký osvědčený recept jak na ty mrchy??:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, to je mi lito. Ja jsem si je neprinesla, ony k nam proste doleti od sousedu nebo nevim odkud, nejak jsem po tom nepatrala. Taky je nicim nestrikam, resim to tak, ze zasazenou rostlinu proste zlikviduju a je to. Pred tvoji trpelivosti obirat je PINZETOU hluboce smekam, to by me asi piclo!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo taky máme.... zatím jen na rybízech:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem zkoušela, povedlo se mi první rok, ale druhej ne nechápu :D Mončo kde že si kupovala to 3d povlečení?

    OdpovědětVymazat